klaarmaken voor de grote reis - Reisverslag uit Best, Nederland van Manon Zummeren - WaarBenJij.nu klaarmaken voor de grote reis - Reisverslag uit Best, Nederland van Manon Zummeren - WaarBenJij.nu

klaarmaken voor de grote reis

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

25 September 2012 | Nederland, Best

Het is bijna zover! Donderdagochtend vertrek ik samen met Fien naar Sao Paulo en dan gaan we het grote avontuur aan. En wat vinden we het allebei spannend! De spullen liggen allemaal al klaar. Ik ga ze zo inpakken en dan ben ik zo goed al klaar om te vertrekken. Gisteren afscheid genomen van mijn lieve turnmeiden en de lieve leiding, zondag afscheid genomen van mijn beste vriendin en de eerder heb ik afscheid genomen van alle andere lieve mensen om me heen. Vanavond ga ik nog naar mijn zus, angelo en mason om ze een dikke knuffel te geven en dan staat me alleen nog het laatste afscheid te wachten van mijn lieve ouders en mijn lieve zusje. Dit zal vast gepaard gaan met een heleboel tranen maar ik zal ervoor zorgen dat het de moeite waard is! Donderdag 11:40 --> Op naar het grote avontuur!

  • 25 September 2012 - 10:33

    Colette:

    Hey Manon,

    Deze site staat bij mijn favorieten, ik ga je volgen!!

    Heel veel succes met afscheid nemen de komende dagen, en dan richting je grote avontuur. Geniet ervan!

    Liefs, Colette

  • 25 September 2012 - 10:33

    Colette:

    Hey Manon,

    Deze site staat bij mijn favorieten, ik ga je volgen!!

    Heel veel succes met afscheid nemen de komende dagen, en dan richting je grote avontuur. Geniet ervan!

    Liefs, Colette

  • 25 September 2012 - 12:09

    Kitty Kerkhof:

    Heel veel succes en ook ik zal je blijven volgen.
    Heel veel groetjes, Kitty

  • 25 September 2012 - 13:25

    Yvonne :

    Het eerste berichtje is gelezen. Ik ga je zeker volgen. Je bent nu"favoriet"

  • 25 September 2012 - 13:34

    Carstian:

    Beste Manon

    Veel succes en geniet van de tijd dat je daar bent.

    Groeten Carstian

  • 25 September 2012 - 18:17

    Hanny Oudewortel-Ooms:

    Veel plezier en succes mop! Reisgroetjes uit Purmerend!

  • 25 September 2012 - 19:19

    Ingrid Voorneveld:

    Ik begrijp dat je gaat reizen. Wens je een hele fijne tijd en vele mooie dingen.
    Wij hebben ookgereisd en veel mooie dingen gezien. Heel veel plezier lieverd. Hoop dat ikke reis mag volgen. Succes. Ingrid

  • 25 September 2012 - 21:09

    MMM:

    Ha Manonnetje,
    Veel plezier daar en geniet! (al voelt het misschien nog niet zo) Alles komt goed!
    MMM

  • 25 September 2012 - 21:10

    MMM:

    oooh jaaa,
    ik heb geen facebook........

  • 25 September 2012 - 22:07

    Jolanda Van Kekem:

    Hoi Manon,

    Ik kom morgen wel even binnenvallen voor een laatste knuffel.
    Heel veel plezier wensen we jouw in Brazil.
    We gaan je allemaal volgen wat voor leuks je allemaal gaat beleven.

    Liefs Jolanda,Tino,Eryn en Ceana

  • 26 September 2012 - 10:40

    Jacinta:

    Spannend is het zeker en we gaan je ook zeker missen maar ik weet zeker dat jij en Fien daar een hele gave tijd gaan krijgen. Geniet dus volop, dit wordt een ervaring die niemand maar dan ook niemand jullie meer afneemt en het leuke van alles is, dat alhoewel we ver van elkaar vandaan zijn, we elkaar toch kunnen blijven volgen en meemaken dankzij deze site, super! Liefs, mama

  • 26 September 2012 - 14:55

    Gijs:

    Hee Manon,

    Veel plezier vanaf morgen (vanaf nu mag ook al hoor)! Ik hoop dat je een mooie tijd gaat beleven en veel mee gaat maken. Ik ben benieuwd! Ik wacht je verhalen af en schroom absoluut niet om af en toe eens een fotootje te plaatsen! Tot over vier maanden (als het lang voelt, dat zijn dus maar 16 zaterdagen!)

    Groetjes,

    Gijs

  • 26 September 2012 - 21:12

    Manon:

    Wat een leuke en lieve reacties al allemaal! jullie laten me helemaal stralen! Kei bedankt en ik hoop dat ik zoveel leuke en lieve reacties mag blijven ontvangen! Liefs

  • 27 September 2012 - 13:47

    Petry:

    Manon we wensen je een supergave tijd toe!! We blijven je volgen.
    Groetjes Petry

  • 01 Oktober 2012 - 23:42

    Sonja:

    Hallo lieve manon
    Lukt het allemaal .
    Dikke kus van onsxxx
    En een lik van nelson

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Ik zit nu samen mijn tweelingzus Larissa weer voor drie maanden oop Sitio Agar, een prachtig project in Brazilië!

Actief sinds 30 Aug. 2012
Verslag gelezen: 769
Totaal aantal bezoekers 19461

Voorgaande reizen:

27 September 2012 - 01 Februari 2012

Vrijwilligerswerk Brazilië

Landen bezocht: